Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Ανταπόκριση από το Living Colour Graffiti Jam Of Freedom

Χθες στο Ηράκλειο είχε φεστιβάλ γκραφίτι. Ως γαμάτο άτομο που είμαι, έκανα την βόλτα μου και από κει. Αρχικά μπερδεύτηκα με τις οδηγίες και βγήκα αττική, πλήρωσα κανονικά, έκανα την βολτούλα μου και ξαναγύρισα σαν να μην συμβαίνει τίποτα (δε θέλω να το συζητάω). Κάτσε όμως να δούμε κάποιες φωτογραφίες που έβγαλα.
Αυτό ήταν εκεί που άφησα το αυτοκίνητο



















Αυτό λίγο πιο κει. Μου άρεσε





















και αυτό μου άρεσε






















Αυτό δεν μου άρεσε αλλά έχει λεπτομέρια

















Stevie Wonder

























Δεν ήταν έτοιμο ακόμα αλλά έχει τέλειες γραμμές






















και αυτό μου άρεσε





















Είχε και άλλα πιο κει αλλά δεν πήγα. Είδα όμως τον Δήμαρχο.
Ο Δήμαρχος































Ο Δήμαρχος περπατάει































Ο Δήμαρχος μιλάει στο τηλέφωνο
























Ο Δήμαρχος βαρέθηκε και φεύγει :(























Κάπου εκεί άρχισε να συννεφιάζει και αμέσως κατάλαβα ότι θα βρέξει. Έφυγα και μόλις μπήκα στο αυτοκίνητο άρχισαν οι πρώτες ψιχάλες. Πόσο γαμάτος πια;

5 σχόλια:

kosmiki_agaph είπε...

Τι μλκς :)

Nihonbashi είπε...

RANDY MARSH DEN PLHRONEI

Ανώνυμος είπε...

hahahahaha! poso gamatos eisai pia!!!

Brickis είπε...

ΦΙΛΕ Ο ΤΥΠΑΡΑΣ ΜΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο RAY CHARLES ΚΑΙ ΟΧΙ Ο STEVIE WONDER

Randy Marsh είπε...

@ Brickis
το ξέρω ρε. πλάκα κάνω.
Αν το σκεφτείς όμως, αν βάλεις περούκα στον ray charles είναι ίδιος ο stevie wonder.