Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

ΟΧΙ στην ηλεκτρονική ταυτότητα!

Πρώτα απ' όλα θέλω να ξεκινήσω ζητώντας συγγνώμη από τους αναγνώστες και φίλους του blog. Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό έχω μπλέξει με κάτι παραθρησκευτικές και τρέχω συνέχεια*. Χθες πχ ήμουν στην πορεία για τις ταυτότητες. Ακολουθεί πλούσιο φωτορεπορτάζ...

Λίγο πριν μαζευτεί ο κόσμος οι καλοί είχαν ήδη έρθει.

Αυτοκινητάρα μαζί με παιδάκι. 
Αυτοκινητάρα σκέτη.

Αυτοκινητάρα κοντινό.

Τώρα μισό, έχω κάτι δουλειές και έρχομαι.
Μην δουν κάμερα, αμέσως!

Θαύμα! Εμφανίστηκε ο Χριστόδουλος!!!

Foris MC. Respect.

Μπροστά σε βίντεο κυκλώματα δαιμόνια.

Μοναχός μα ποτέ μονάχος.
Foris MC και Κωνσταντίνος background.
Είδωλο.

Καλό!

Fucking hipster!

Η οικονομική κρίση είναι του Θεού.

Η οικονομική κρίση είναι του Θεού part2

Τα παιδιά, η ελπίδα της Ελλάδας.

Επί τη ευκαιρία, όποιος είδε τη Νταίζη ας πάρει τηλέφωνο.

Και έλεγα εγώ τι μυρίζει...

Dude where is my car.

Φτάνει κοπέλα μου μας ντουμάνιασες.
Οι επίσημοι.
Και κάπου εκεί την έκανα... Αν τρως ξύλο δεν έχει πλάκα.
*Εν τω μεταξύ, τρελαίνομαι όταν δεν μπορώ να ανταποκριθώ στο blog μου. Ελπίζω από αύριο να έχω περισσότερο χρόνο να βάζω ζωάκια.

15 σχόλια:

Saxlamari είπε...

Εγραψες.
Το φωτορεπορτάζ ήταν πλούσιο από εικόνες.

σωραίος! είπε...

νταξ γραβάτα σνούπι

mahler76 είπε...

είσαι απαράδεκτος. Έχω πάθει στερητικό τόσες μέρες. Αφού έτσι μου ερχόταν να αρχίσω να γράφω ανούσια σχόλια τύπου έεετσι, νιαρρρ και άλλα classics σε άλλα μπλόγκς. Αν βέβαια είναι για να φέρνεις τέτοια ρεπορτάζ σε καλό μας βγήκε η αναμονή.

argosholos είπε...

Στη φωτο με τους επίσημους πάνω δεξιά υπάρχει ένα φλάιγκ ντόλφιν ή κάνω λάθος; Θαύμα-θαύμα!

Manos είπε...

Το άρθρο σου
+ΓΑΜΙCON+ και +ECΠEIΡON+

Έχω φύγει από Ελλάδα και μου λείπουν όλα αυτά (not).

mahler76 είπε...

@ Manolis Theofilos
kalέ είναι η Νάξος εκτός Ελλάδας?

Flonsavardu είπε...

ο μοναχός, που δεν μονάχησε.

marios είπε...

που σαι ρε ανθρωπα και σε χασαμε;
εγραψε το ποστ..δε ξερω για την κριση αλλα η συνταξη στις προτασεις ειναι σιγουρα του σατανα.. πονοκεφαλιασα να βγαλω ακρη.

Michalis_Vin είπε...

Να πω εδώ, πριν σχολιάσω, οτι το F5 στο κομπουτερ του Mahler ξεβαψε την εβδομάδα που μας πέρασε.

Πολυ γλυκό το αγοράκι που ντύθηκε καλογρια. Σχεδόν θα την πατουσαμε!

Αυτοί ζουν ανάμεσα μας; Ανάμεσα σας δηλαδή γιατί εδώ ζουν κάτι παρόμοιοι που βρίσκονται 32 πίστες πιο πάνω, έχουν πάρει οτι κανονακι υπάρχει και λίαν συντόμως το τερματιζουν.

Προβληματικός είπε...

THANK YOU FOR THIS POST!!! :)

Ο Επίορκος... είπε...

Έχεις κάκαλα ρε παλιάνθρωπε. Ούτε στο χιλιόμετρο δε θα περνούσα εγώ (εκτός κι αν είχα πληροφορία για Φόρη).

mahler76 είπε...

@ Michalis_Vin
πες το ψέματα.

Ξόμπλιο είπε...

Έχω να καταγγείλω ότι κάποιοι ρασοφόροι περνάνε το μούσι με ψαλίδι. Μιλάμε για την τέλεια μπούκλα!

Dimitris είπε...

WOW!!! το Computer εβγαλε 666???
μονο αν:
a=6
b=12
c=18
d=24
e=30 κοκ ??? OEO OEO OEO!!!!

Unknown είπε...

Υπάρχει λύση:

http://www.facebook.com/StavrosTouPoliti


Ανοίξαμε και σας περιμένουμε!